A teljes munkafolyamatok vagy részfolyamatok automatizálásának költségcsökkentő és gyártásoptimalizáló hatása ma már közismert. Mi ehhez a BFSI Kft.-nél a folyamatok (a megbízó cég sajátosságait messzemenően figyelembe vevő) automatizálásával járulunk hozzá.
Hogyan dolgozunk?
Első lépésként célszerű meghatározni a robotizálandó tevékenységet, munkafolyamatot. Amennyiben a feladatmeghatározás megtörtént, a projekttel szemben támasztott elvárásokat a megbízó az úgynevezett követelményfüzetben rögzíti (alkatrészek, működési körülmények, feladatvégzés jellege, vezérlés típusa stb.) Ez a követelményspecifikáció lesz az alapja a későbbi közös munkánknak.
A követelményfüzet beérkezésétől számított 24 órán belül felvesszük a kapcsolatot a céggel, és 72 órán belül meghatározunk egy időpontot a helyszínen történő személyes egyeztetésre.
Személyes egyeztetés a helyszínen, terepszemle
Árajánlatadás a vállalásainkkal, feltételekkel
Szerződéskötés
A projektmérföldkövek teljesítése: meghatározott időre a tervek elkészítése, a tervek elfogadása, gyártás, kivitelezés, a kereskedelmi tételek beszerzése, a projekt átadása a BFSI Kft. telephelyén, a helyszínen történő telepítés, betanítás. (Értelemszerűen az átadás után a megrendelő részéről kért módosítások nincsenek benne az alapárban.)
A követelményfüzetben szereplő elvárások alapján a dolgozók helyszíni betanítása.
Nagy értékű (10.000 euró projektérték felett) projektjeinkre 1 év garanciát vállalunk
… és ha nincs követelményfüzet?
A munkánkat nagyban megkönnyíti, hogy pontos leírást kapunk arról, milyen projektet szeretne a megbízó, de akkor is ügyfeleink rendelkezésére állunk, ha csak a felhasználási célt ismerjük. Ebben az esetben javaslatot teszünk a belső ajánlások, körülmények és az iparági specialitások figyelembe vételével. Minden esetben a vállalat igényeire szabott megoldási csomagot nyújtunk át megbízóinknak.